Au venit, au respins, au plecat…

Au venit, au respins, au plecat…

916
1
DISTRIBUIȚI

l încă o şedinţă de Consiliu Local eşuată la Piatra-Neamţ l aleşii din grupul majoritar au spus din nou „Nu“ proiectelor primarului

O nouă şedinţă de Consiliu Local la Piatra-Neamţ, un nou eşec pentru proiectele pe care primarul Dragoş Chitc le supune votului consilierilor (unele dintre ele pentru a treia oară). Încrezător că poate de această dată aleşii din grupul PSD-ALDE-PMP vor fi de acord, edilul a insistat pe subiectul preluării Pieţei Centrale prin protocol de la Compania Naţională de Investiţii şi al predării în administrare provizorie către CMI Urban. Or, cum era de aşteptat, şi de această dată aleşii din grupul majoritar au respins iniţiativele fără drept de apel. Mai mult, în timpul şedinţei, consilierul PSD Victor Marghidan a ţinut să informeze că grupul din care face parte „lucrează la un caiet de sarcini“, necesar înaintea organizării licitaţiei pentru găsirea unui administrator nou. Şi pentru că a lăsat lucrurile „în ceaţă“, ştiut fiind faptul că de aceste proceduri se ocupă strict angajaţii primăriei, consilierul ne-a explicat la final că acest caiet „e conceput în paralel, doar unele puncte urmând să compmleteze caietul deja întocmit de aparatul de specialitate din cadrul instituţiei“.

Pe de altă parte, primarul Dragoş Chitc a spus că nu i se pare normal ca la un asftel de document să se lucreze la… partid.

Un alt subiect fierbinte aflat pe ordinea de zi s-a referit la încercarea de a reintroduce în organigrama primăriei funcţiile de consilieri personali (trei la număr) şi city-manager, pe care aceiaşi aleşi majoritari le-au desfiinţat prin vot în şedinţa anterioară. Evident, nici acesta nu a vut sorţi de izbândă.

Acelaşi lucru îl putem spune şi despre bugetul alocat organizării Festivalului Curţii Domneşti de la sfârşitul acestei luni; deşi reprezentanţii serviciului din primărie care se ocupă de eveniment au cerut suplimentarea sumei cu 15.000 de lei, majoritarii au venit cu un amendament şi au propus doar 10.000, bani cu care organizatorii vor fi nevoiţi să se descurce.

(Roxana ZAHARIA)

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ