Acasă Politica Tensiunile din vârful PSD: Arsene critică Guvernul şi cere reunirea Comitetului Executiv

Tensiunile din vârful PSD: Arsene critică Guvernul şi cere reunirea Comitetului Executiv

2760
2
DISTRIBUIȚI

În contextul tensiunilor de la nivelul conducerii centrale a PSD şi implicit din Guvern, preşedintele PSD Neamţ solicită public întrunirea cât mai grabnică a Comitetului Executiv Naţional, din care face şi el parte. În mesajul său, şeful PSD-iştilor nemţeni critică atitudinea colegilor din tabăra conturată în jurul premierului Tudose şi îşi reiterează susţinerea pentru preşedintele partidului, Liviu Dragnea.

„Responsabilitatea faţă de cetăţean este principala atribuţie a unei guvernări. În momentul în care declaraţiile celor desemnaţi să se ocupe de gestionarea destinului României afectează imaginea ţării, dar şi încrederea românilor în instituţiile statului, atunci suntem într-o situaţie anormală.

Lucrurile au luat o turnură nefastă, atât pentru guvern, cât şi pentru PSD în faţa românilor iar cei care ne aflam la conducerea partidului trebuie să luăm atitudine, să dăm dovadă de responsabilitate. Trebuie să ne amintim de angajamentele pe care ni le-am luat cu toţii în faţa românilor şi să ne întrunim, în cel mai scurt timp cu putinţă, într-un Comitet Executiv Naţional pentru a clarifica situaţia guvernării în interesul românilor, spre binele acestora, dar şi al PSD“, a precizat Ionel Arsene.

Amintim că, zilele trecute, Liviu Dragnea a fost într-un tur prin judeţele Moldovei pentru a se asigura de susţinerea preşedinţilor de filiale în războiul pe care acesta îl duce cu prim-ministrul Mihai Tudose, însă la Neamţ nu a mai ajuns, fiind, cel mai probabil, sigur de sprijinul lui Ionel Arsene (confirmat acum şi în spaţiul public).

(R.C)