Acasă Social Telekom a avut nevoie de o lună să rezolve o problemă apărută...

Telekom a avut nevoie de o lună să rezolve o problemă apărută la un cablu

2237
2
DISTRIBUIȚI

 

Trăim în era comunicării, iar tehnologia evoluează cu paşi repezi. Telefonul, fie fix sau mobil şi-a răs-dovedit de mult utilitatea. Când locuieşti într-o zonă mai depărtată de aglomeraţia urbană, „acoperirea“ cu care se laudă un operator de internet şi telefonie este ca mana cerească. Şi pentru abonat şi pentru operator. Pentru abonat pentru că reuşeşte să menţină legătura cu ceilalţi, iar pentru operator pentru că are control total şi, oricând, datorită monopolului, poate schimba „regulile jocului“ fără teama că îşi va pierde clienţii.

Într-o astfel de situaţie s-a aflat până ieri, o familie care locuieşte la Bâtca Doamnei. Contractul pe care l-a încheiat în urmă cu câţiva ani cu Telekom i-a oferit posibilitatea de a comunica cu ceilalţi prin intermediul telefonului fix şi al internetului. Fiind singurul operator care are acoperire în acea zonă, familia a acceptat toate condiţiile incluse în contract, în speranţa că va beneficia de servicii de calitate. Toate bune şi frumoase până pe 13 iulie, când Doina R. a constatat că telefonul nu are ton. S-a deplasat într-o zonă în care un alt operator are acoperire şi astfel le-a semnalat problema celor la Telekom. „A doua zi, pe 14 iulie, i-am văzut pe angajaţii operatorului de telefonie, pe strada mea. S-au urcat pe stâlp, au lucrat ceva acolo şi au plecat. Nu au venit la poartă, nu au intrat în casă, nu m-au întrebat dacă merge sau nu telefonul, ci pur şi simplu s-au urcat în maşină şi duşi au fost. După plecarea lor am constatat că nu mai mergea nici internetul“, a declarat Doina R.

Pe 16 iulie, beneficiara „serviciilor“ Telekom de la Bâtca Doamnei a venit la sediu firmei, de pe bulevardul Republicii. „O angajată mi-a spus că au în vedere problema mea şi să stau liniştită că situaţia se va rezolva“, povesteşte Doina R. Nu i s-a spus însă şi când. Femeia a aşteptat câteva zile, după care a sunat din nou la Relaţii cu Clienţii. Nu a rezolvat nimic nici aşa. Doar a învăţat pe de rost melodia pe care o auzea de fiecare dată când era pusă să aştepte. „Zilele trecute m-am dus din nou la sediul lor. I-am rugat să mă lase să vorbesc cu un sef de departament, cu cineva din conducere, dar nu a fost posibil. M-au informat că e o problemă «de linie» şi că se va rezolva peste câteva săptămâni. Dar eu ce fac până atunci? Plus că situaţia mi se pare cusută cu aţă albă, în condiţiile în care vecinii mei, nevoiţi ca şi mine să încheie contracte cu Telekom, au semnal!“, a mai spus Doina R.

Exasperată de situaţie, femeia s-a adresat  Protecţiei Consumatorilor şi Realităţii. La rândul nostru le-am solicitat celor de la Telekom un punct de vedere în legătură cu această situaţie. Iată ce ne-au răspuns: „Echipele Telekom au efectuat cu promptitudine verificările necesare ca urmare a sesizării clientului pentru identificarea cauzelor nefuncţionării serviciilor. Astfel, s-a constatat că aceasta se datorează unui deranjament de cablu, afectat de condiţiile meteo nefavorabile. Termenul estimativ de remediere comunicat clientului a fost 15 august 2015, însă s-au facut eforturi pentru urgentarea soluţionării, iar lucrările de înlocuire a cablului s-au derulat pe 7 august 2015. Deranjamentul a fost remediat şi în acest moment serviciile sunt funcţionale. De asemenea, clientului i se va rambursa, în cotă fracţionară, valoarea abonamentului aferent serviciului/serviciilor contractate, corespunzător perioadei efective de nefuncţionare, conform contractului încheiat cu Telekom România Communications“, au transmis  reprezentanţii grupului de companii Telekom România.

Pentru a se rezolva problema – una banală pentru vremurile astea în care Staţia Spaţială este reparată de doi astronauţi, în condiţiile cele mai vitrege, în numai câteva ore – a fost însă nevoie ca femeia să bată de câteva ori drumul până la sediul firmei şi să facă o mulţime de apeluri. Şi să stea, evident, aproape o lună fără ton la telefon şi fără internet.

(Sabina DAMIAN)

 

 

2 COMENTARII

  1. Telekom merge din ce in ce mai prost: La 23 august desfiinteaza toate adresele de e-mail ..@clicknet.ro, fapt fara precedent in Romania. Daca la prima vedere nu pare a fi ”mare scofala”, in realitate impactul deocamdata nu poate fi masurat. E adevarat ca Telekom ofera solutia unei copii pe o alta adresa de e-mail, dar afectarea increderii colaboratorilor in seriozitatea celor care avem adrese in domeniul clicknet, ramane.
    Ar mai fi multe de spus legat de televiziunea prin fibra optica, dar Telekom nu catadixeste sa aiba o pagina de ”Forum” pe Internet, asa ca n-ai unde te plange. Acum cateva luni am facut unele observatii catre un delegat care s-a deplasat la mine cu ocazia montarii unui echipament: desi am fost asigurat ca le va transmite mai sus, pana acum n-am primit niciun raspuns.
    Se pare ca de cand e ”Telekom” si nu mai e ”Romtelecom”, treburile merg din ce in ce mai prost: ma suna cunoscutii pe telefonul fix si primesc deseori mesajul ”numar inexistent”!
    Avand in vedere deviza publicitara ”Experiente impreuna” sa inteleg ca Telekom este un post experimental?

  2. este dezastru la telekom.pedata de 06.10.2017 am facut reclamatie ca nu merge telefonul,au spus ca este vorba de un fir si ca se va rezolva.nici pana acum 04.12.2017nu sa rezolvat problema.in tot acest timp am platit factura.
    cum se va rezolva problema?

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.